Stuur een bericht naar MijnKleutergroep
Gebruik onderstaand formulier om een helpdesk-verzoek te versturen. Je ontvangt per email een bevestiging van je aanvraag.
Hoelang duurt het voordat ik reactie krijg?
Wij nemen alle verzoeken serieus. Soms zien we gelijk wat er aan de hand is of wat er verkeerd gaat en sturen we direct en bericht, of nemen we telefonisch contact met je op om je op weg te helpen. Het kan ook zijn dat we iets moeten uitzoeken, en het langer duurt. Hoe meer informatie we hebben, hoe sneller we kunnen helpen, maar er komt altijd een terugkoppeling.
Toelichting bij het Helpdesk-formulier
Om iedereen zo snel mogelijk te kunnen helpen hebben we enkele gegevens nodig. Hier leggen we uit waarom we de gegevens nodig hebben.
Je naam / email-adres / naam van de school / Gebruikersnaam MijnKleutergroep
Deze gegevens gebruiken we om in je account te kijken, zodat we kunnen helpen bij specifieke informatie.
Je mobiele telefoonnummer
We vragen om een mobiel nummer omdat we dan gelijk contact met jou op kunnen nemen. Algemene telefoonnummers van scholen kosten veel tijd omdat we dan vaak doorverbonden moeten worden.
Soort vraag
Geef even aan of het om een vakinhoudelijke vraag gaat, of een technisch probleem. Dan komt je verzoek gelijk bij de juiste persoon terecht.
Korte omschrijving van de vraag
In een paar steekwoorden even aangeven wat er aan de hand is, zodat we verzoeken makkelijk kunnen terugzoeken.
Omschrijving van de vraag of het probleem
Vul hier zo duidelijk mogelijk in wat er aan de hand is, of wat je vraag is.
Soort apparaat
Veel apparaten werken net iets anders, wanneer wij weten welk apparaat je gebruikt kunnen we je gerichter helpen.
Screenshot of bestand
Probeer een screenshot van het probleem door te sturen, dit geeft ons vaak nuttige informatie om het probleem snel te vinden.